Planirate li važno događanje vezana za posao ili privatno okupljanje Hotel IMPERIAL je pravo mjesto za vas
Vjenčanja & Eventi


Rezervacije

Datum dolaska:

Broj noći:

Pristupni kod (opcija):

Promijeni/Otkaži rezervaciju »

Planirate važan poslovni sastanak, teambuilding, konvenciju, kongres ili možda izložbu? Povećajte učinkovitost i uspješnost, te okupite svoje suradnike, poslovne partnere i tim u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.KONFERENCIJSKE DVORANE


Food

kapacitet 12 osoba
DVORANA ZLARIN

  • kapacitet 12 osoba
  • idealna za manja poslovna okupljanja intimnije prirode
  • zajamčena diskrecija, izvor prirodnog svjetla i izlaz na terasu
  • površina: 30m²

kapacitet 25 osoba
DVORANA KORNATI

  • kapacitet 25 osoba
  • idealno rješenje za manja poslovna okupljanja, domjenke, seminare i prezentacije
  • privatna atmosfera, LCD TV, izvor prirodnog svjetla i izlaz na balkon
  • površina: 56m²

kapacitet 80 osoba
DVORANA ŠIBENIK

  • kapacitet 80 osoba
  • namijenjena za organizaciju stručnih skupova, prikladna za predavanja, prezentacije i bankete
  • ugodna atmosfera, prirodno svjetlo, mogućnost spajanja s glavnom salom Restorana, izlaz na terasu
  • konferencijsko predvorje s garderobom prikladno za prijem gostiju
  • površina: 110m²

kapacitet 80 osoba
DVORANA OKIT

  • kapacitet 80 osoba
  • namijenjena za organizaciju poslovnih okupljanja, seminara, prezentacija i banketa
  • ugodna atmosfera, izvor prirodnog svjetla, mogućnost spajanja s dvoranom Vodice
  • konferencijsko predvorje s garderobom prikladno za prijem gostiju
  • površina: 135m²

kapacitet 250 osoba
DVORANA VODICE


  • kapacitet 250
    osoba
  • namijenjenazaorganizacijusvečanihdomjenaka,
    proslava i
    večere
  • svečanaatmosfera,
    izvor prirodnog svjetla,
    mogućnost spajanja s dvoranom Okit
  • predvorje sgarderobomprikladnozaprijemgostiju
  • površina: 200m²

HOTEL IMPERIAL I DVORANE

5 DVORANA NA IZBOR

POSLOVNI SASTANCI

Food

„Tko želi nešto učiniti, pronaći će način, onaj tko ne želi, tražit će opravdanja.“ – Stephen Dolley Jr.

Planirate važan poslovni sastanak? Povećajte učinkovitost i uspješnost, te okupite svoje suradnike, poslovne partnere i tim u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja konferencija, poslovnih sastanaka i domjenaka u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaki uspješni poslovni sastanak zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični internet.

Ukoliko je Vaše poslovno okupljanje intimnije prirode i zahtijeva određenu diskreciju, preporučamo Vam Dvoranu Zlarin koja je predviđena za manje sastanke, do 12 ljudi. Dvorana ima 30m².

Dvorana Kornati ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja poslovna okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 25 ljudi.

Za veće konferencije i sastanke do 80 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, uključuje i konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² za 250 ljudi  i Dvoranu Okit od 135m² za 80 ljudi. Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bili ispunjeni.

5 DVORANA NA IZBOR

TEAM BUILDING

Food

„Vrijedite koliko i ljudi koji rade za vas.“ – K.G. Larson

Planirate važno motivacijsko okupljanje za svoje zaposlenike, seminar ili tražite savršenu destinaciju za team building? Povećajte učinkovitost i uspješnost svoga tima, okupite svoje djelatnike u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja motivacijskih okupljanja i seminara u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice, dimenzijama od 30m² do 335m², te kapacitetom od 12 do 330 osoba.

Budući da svako uspješno poslovno okupljanje zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

4 DVORANA NA IZBOR

KONVENCIJE I KONGRESI

Food

„Neki ljudi vide stvari kakve jesu i pitaju se: Zašto? Drugi snivaju o stvarima koje nikada nisu postojale i pitaju se: Zašto ne?“ – George Bernard Shaw

Planirate važnu poslovnu konvenciju ili kongres? Povećajte učinkovitost i uspješnost, okupite svoje suradnike i važne poslovne partnere u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja konvencija i kongresa u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših četri konferencijskih dvorana: Kornati, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaka uspješna konvencija ili kongres zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

Za manje konvencije i kongrese preporučujem Dvoranu Kornati koja ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 25 ljudi.

Za veće konvencije i kongrese do 100 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, te ima konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² i Dvoranu Okit od 135m². Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bila ispunjena.

5 DVORANA NA IZBOR

IZLOŽBE I PREZENTACIJE

Food

„Čovjek s novom idejom je luđak sve dok ta ideja ne uspije.“ – Mark Twain

Planirate važnu poslovnu prezentaciju, izlaganje odnosno izložbu? Povećajte svoju učinkovitost i uspješnost, okupite sve potencijalne poslovne partnere u RIVIJERA Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja prezentacija i izložbi. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, veličini izložbe ili prezentacije moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaka uspješna izložba ili prezentacija zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

Dimenzije dvorana su od 30m² do 335m² (najveća dvorana može pregraditi i u dvije manje od 200m² i  135m²), te mogu zapremiti od 12 do 330 osoba.

u ponudi DVORANA VODICE I RESTORAN
VJENČANJA U IMPERIALU

Food

Dragi mladenci,

isplanirajte proslavu svoje ljubavi s hotelom IMPERIAL u Vodicama i stvorite uspomene koje ćete rado prepričavati, i svojoj djeci, i unucima. Nazdravite s prijateljima i svojim najmilijima u prelijepom ambijentu naše dvorane Vodice koja može primiti do 250 gostiju ili pak našeg restorana koji može primiti do 350 gostiju, a uključuje i prostrani plesni podij s pozornicom. Restoran ima i izlaz na terasu s koje se pružaju prekrasni pogledi na park-šumu i more…

Ne propustite jedinstvenu priliku! I mi imamo dar za Vas. Provedite prvu bračnu noć kao suprug i supruga u udobnom apartmanu za mladence. Probudite se u romantičnom okruženju, naručite doručak u sobu i maksimalno razmazite svog bračnog partnera ili partnericu.

U organizaciji Vašeg najvažnijeg dana u životu rado ćemo Vam pomoći i oko najmanjeg detalja, zato ne oklijevajte kontaktirati nas!

Tel.: +385/22 454 454
E-mail: manager-imperial@rivijera.hr



DODATNE USLUGE

Food

Smještaj
Nudimo smještaj u modernim sobama i apartmanima koji su nedavno obnovljeni i opremljeni prema posljednjim standardima.

Gastronomska ponuda
U Restoranu možete uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te kušati razne specijalitete nacionalne i mediteranske kuhinje.

Parking
Svim gostima hotela osiguravamo parkirno mjesto uz nadoplatu.

Tijekom cijele godine RIVIJERA Hotel IMPERIAL u Vodicama nudi Vam prelijepu obalnu destinaciju za sve oblike poslovnih okupljanja!

Food

Lokacija



Planirate važan poslovni sastanak, teambuilding, konvenciju, kongres, seminar, izložbu ili vjenčanje Hotel IMPERIAL u Vodicama je pravo mjesto za vas.

Pošalji upit